5. Segona oportunitat / Segunda oportunidad

5. Segona oportunitat / Segunda oportunidad

  • Autor de la entrada:
5. Segona oportunitat


Em queden unes 20 milles fins a Gijón. Estic fent bordos per arriba. Tinc una mar de fons considerable i el vent va baixant a mesura que m’apropo a la costa. Acabo de desmuntar el tambutxo per entrar al barco quan de sobte sento veus pel V.H.F. Miro fora però no veig res… de cop una onada aixeca el mini i apareix davant meu l’embarcació Cormoran de l’armada francesa… i m’assabento que la regata s’ha anul·lat pel fort temporal.
El dia anterior havia tocat el botó de… “redueixo la velocitat per problema a bord però continuo en regata”… i per això l’organització de la regata m’havia enviat l’embarcació,  per saber si tot anava bé. Tot bé gràcies! Sóc capaç d’arribar a port pels meus propis medis.
Finalment arribo a Gijón. De nit i plovent és clar! La Graciela i el Rafa,  i el Quique, em venen a buscar. I mentre amarrem el cel descarrega amb ganes. Encara hi ha companys fora.
Em porten a casa de la Maria i en Tino, pares de la Graciela. La seva mare m’espera desperta amb lo tard que és! Però quan miro els seus ulls se que un gran angelet s’ocuparà de mi.
És el dia següent i encara em tremolen les mans. Però tots ho hem passat malament. Ara toca fer reparacions al barco i donar-nos temps a que es repari la nostra ànima. Per lo primer ens ajuda el Rafa, que te una botiga de nàutica a prop de Gijón  i per lo segon parlar, donar un cop de mà o riure amb els companys… la Sofie, l’Annabelle, l’Aron, el Benôit, el Federico, la Justine, el Davide…l’escalfor humana fa miracles!
Avui han arribat els meus pares. Després de tantes incerteses els havia deixat preocupats… com també a les amigues… hi han vingut a fer-me costat i donar-me un cop de mà. Sento que es preocupin tant per mi… ells em van donar la vida…i m’agrada la meva vida!… però la vull viure a la meva manera. 

5 . Segunda oportunidad

Me quedan unas 20 millas hasta Gijón. Estoy haciendo bordos para llegar. Tengo un mar de fondo considerable y el viento va bajando a medida que me acerco a la costa. Acabo de desmontar el tambucho para entrar en el barco cuando de repente oigo voces por el VHF. Miro fuera pero no veo nada… de repente una ola levanta el mini y aparece ante mí la embarcación Cormoran de la armada francesa… y me entero de que la regata se ha anulado debido al fuerte temporal.

El día anterior había tocado el botón de… ” Reduzco la velocidad por problema a bordo pero sigo en regata “… y por ello la organización de la regata me había enviado la embarcación, para saber si todo iba bien. Todo bien gracias! Soy capaz de llegar a puerto por mis propios medios.

Finalmente llego a Gijón. De noche y lloviendo claro! Graciela y Rafa, y Quique, me vienen a buscar. Y mientras amarramos el cielo descarga con ganas. Todavía hay compañeros fuera.

Me llevan a casa de María y Tino, padres de Graciela Su madre me espera despierta con lo tarde que es! Pero cuando miro sus ojos se que un gran angelito se ocupará de mí.

Es el día siguiente y todavía me tiemblan las manos. Pero todos lo hemos pasado mal. Ahora toca hacer reparaciones al barco y darnos tiempo a que se repare nuestra alma. Para lo primero nos ayuda Rafa, que tiene una tienda de náutica cerca de Gijón y por lo segundo hablar, echar una mano o reír con los compañeros… Sofie, Annabelle, Aron, Benoît, Federico, Justine, Davide… el calor humano hace milagros!

Hoy han llegado mis padres. Después de tantas incertidumbres los había dejado preocupados… así como a las amigas… han venido a darme su apoyo y a ayudarme. Siento que se preocupen tanto por mí… ellos me dieron la vida… y me gusta mi vida! …pero la quiero vivir a mi manera.